26,27,28,29,30,1,2

BLOGG TORKKKK!


Lördag;
På lördag ar jag på stallet hela dagen och gjorde inte mycket speciellt där. Normal stalldag. Inte så mycket annat att säga om det. FÖRKYLD

Söndag;
På söndag for jag också till stallet som vanligt vi hoppade,städade osv. Hoppningen gick ganska dålit för har börjat bli rädd att hoppa igen, som är jätte dåligt! Var jätte förkyld och kännde mig helt död hela tiden.

Måndag;
For till skolan fast far JÄTTEJÄTTE förskyd och temperaturen på mig var lite högre än vad det brukar(35,5 påriktit) och hade typ 36,1 men ändå. For efter skolan till Nora och spenderade där hela dagen.

Tisdag;
Var som vanligt i skolan och sen efter skolan for jag med M,J,J,L till M och var dä hela dagen/kvällen. Och kom hem där lite före 20.30.

Onsdag;
Var i skolan som vanligt och dagen gick slött. Efter skolan for jag hem och fixade mig och fot ivåg på bio med Janika&Nora på Twilight-breaking dawn.

Torsdag;
Slööö dag i skolan. Efter skolan kom jag hem och var döds trött och på kvällen for jag till Janika.

Fredag;
JÄTTEJÄTTE bra dag i skolan iaf i början av skoldan......denhär samma personen ljög till mig igen, fintfint. Och idaa ska ja säkert övernatt ti Janika och imr ti stallet. Är fortfarande förkyld :s

DAGENS LÅT;
http://www.youtube.com/watch?v=6J1-eYBbspA&NR=1&feature=endscreen


HA DET BRA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0