BLONDI


en blid från tisdag

Har ju klart inte så mycket att berätta om dagen men tyckte jag skulle blogga iaf...
Men jag steg upp från sägen där 16 tiden föratt har kännt mej jätte sjukt idaa och varit jätte hängig så har inte orkat göra riktit nogo... Men jag diskade iaf. Och sen där 18 tiden for jag till Janika och sen så for vi till stan, jag köpte en topp från vero moda för 17 euro ganska dyr, men jag har ju pengar nu igen efter julen så brydde mig igentligen inte så mycket om priset :ss
Borde ennu hitta nogonstans ifrån kanske någo byxor,huppari och bh:n, hittade tyvärr inga idaa..
Imr blir det att si lilla fjantten igen = till stallet ♥
Jaaa och just nu så e jag då och sover över hos Janika ♥

ha det kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0