DE KÄNNS SÅ TOMT I HJÄRTAT.



Falling for someone is easy.
Picking yourself up again is hard.





Idag har jag varit i skolan som alltid på måndagar. Skoldan gick som den gick.
Känndes hela dagen att jag ville gråta och skratta på samma gång för jag ville vara glad men ändå var jag ledsen för allt som har hänt här innom några veckor...
Dagen känndes som en evighet men den tog nog slut sen till sist.
Sen när jag kom hem åt jag och for på datorn, där 18 tiden kom Milla och hennes pappa och hämtade mig till stallet. På stalle fixade jag alma osv. Och red ungefär 10 min för det var så halt och Alma behöver andra sårts skor ny när det är halt så hon inte faller. Så jag tog inga risker så jag for tilbax till stallet och fixade lite alma och lämnade tänket på henne som jag tog hemmifrån förän jag for till stallet. Sen lite senare på kvällen fick Alma maskmedicinen(matolääke). Fick väl bra det också.
Där lite före 21 var jag hemma och nu sitter jag framför datorn och nördar mig.
Ingen skola imr:)! men jag far till pappa imr, skall packa osv imr på måronen och pappa kommer och hämtar kl 12 :s

HA DET BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0