DEN KÄNSLAN MAN FÅR NÄR LIVET SVIKER, DET ÄR EN LIKADAN KÄNSLA SOM OM DU SKULLE VILJA DÖ FÖR VARJE SAK NOGON SÄGER TILL DIG. VARJE SAK DU FÅR HÖRA. DU VILL BARA DÖ.

HEELLOO!
Idag har jag haft en fullpackad dag, haft en 8h stalldag.
De säger allt, har hunnit vara vid Sundom och Hankmö eller va de nu hett och sen vi stalle och gjort stallsaker. Var i Hankmö eller va de heter och så på Safira, Janikas gamla foderhäst som är till salu ennu. I Sundom var vi med när min ridlärare var på valmennus på Peppi där.
Just nu är fiilisen skit som fan, vill bara bort, någonstans långt bort.
Imr e de stalle igen, bloggar kanske på kvällen om jag hinner. Måndag blir det säkert skola...som jag inte har någon lust med, efter allt det här.
+att idag när jag red alma, var hon helt knäpp. Hoppas hon e lite gulligare imr!






I wont you back, but i know i cant get you to be my side again.
You have somebody else, and that is broking my heart.
And everything you do to me, you will do to this new girl.
It feels like im forgotten and ded inside.
And i can not explain with words how many scars my heart has.
So many, can i say.
To much pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0