DU KROSSADE MID IGEN? JAG SOM BLEV KÄR I DEJ IGEN.

Sov över hos Janika som ni alla typ vet har skrivit det så många gånger. For till stallet allt gick bra. Kom hem chillade, for på fb och så krossade pojken jag tycker om jätte mycket mitt hjärta. Gråtit i ca. 2 timmar vet inte vad annat man kunde göra just nu bara sitta och gråta. Har ingen matlust och vill bara dö, sry att jag säger det ni får ha era egna beslut och tankar om det om ni tycker jag e emo men jag skriver det hitt föratt känslan är hemsk och det är andra gången gillt av samma människa. Imr blir det säkert stan med vänner och kommer inte vara på ett bra humör. Kommer gråta mig själv till sömns inatt.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0