I am broken BECAUSE you lied

she is broken because she believed.

(läs först hela meningen och sen läs det som INTE är fet och kursiv)
(du borde få det till; he is ok cause he lied.)
så de borde bli: she is broken because she believed, he is ok cause he lied.
PASSAR perfekt till mitt liv just nu, tyvärr.



Idag har jag... vaknat kl. 10, varit i dushen, packat till pappa, ätit pepparkakor som familjen gjort, farit till pappa, fixat rummet här, fixat mig själv, varit med om en förlåvnings fest, och chillat.

Ganska mycket har man hunnit göra idag. Henna&Tommi hade förlåvnings fest hos oss. Gick väl bra!
Nu snart far jag och tvättar bort sminket och lagar allt klart tills imr. Skall ju klart till skolan imr...
Har ingen lust! Mår mycket bättre hemma, när jag är borta från alla mina problem i mina egna tankar, men i skolan hinner jag tänka och se vissa personer för mycket och det gör så jag börjar må dåligt i hjärtat, för jag är inte ennu heller över allt som häntt. Och det kommer ta sin tid, och den tiden kommer vara för länge... Iaf så blir det skola och stalle imr! har inga planer för torsdag och fredag ennu. Men lördag och söndag spenderas på stallet.


Hä det bräää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0