i want old times back, not this, not now, not you.

HEJ HÖNI!
Saken är så att jag har ingen dator pga mamma har tagit den(får se när jag får den tilbax).
Men just nu är jag på Janikas dator bara för att fö informera er om detta.
Idag har jag varit hela dagen på stallet, ridit alma osv. Duktig var hon :)! hon fjanttade sig lite hela tiden men hon kunde nog vara ordentligt också, som tur. Gårdagen var jobbig, det kan jag bara säga. Allt var så bra ända tills torsdagen och sen så fick jag veta en massa saker igen och sen en massa annat jag inte tänker skriva upp hitt. Men som sagt allt är dåligt igen...jag som han bli glad och allt och sen blir jag sårad om man kan säga så igen... tacktack. Har också tänkt på gamla tider och alltid när jag gör det får jag ett stort smile, för jag älskade dom tiderna! men..
Nu så skall jag sova över vid Janika och imr bli det stalle.
På måndag blir det säkert skola, och på tisdag är det ledigt från skolan och far lite tidigare till pappa då och jaa så e jag hela veckan till slut där och jaa. Annat kan jag inte riktit säga om nästa vecka. Men nu vet ni att jag inte har någon dator så det blir inte så mycket skrivas..
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0