Jag är rädd. Rädd för att du sårar mig igen.

Igår på stallet gick allt jätte bra! Vi for i terräng med hästarna Alma,Osku&Peppi och såklar vi; Janika,Sofia och jag(: Med Alma gick allt bra, bättre än va det ha på länge och jag blev nog nöjd med det!♥
Idag började skolan 08.30 som vanligt, slutade tidigare alltså kl 12. Jag hade modda och tekning, spelade alias och såg på film. Sen efter skolan for jag med Sofia och Natta till stan och var där i ca. 4 timmar och köpte resten av julklapparna ennu typ 1-2 kvar :s Nu e jag ganska trött men skall lite paketera presenter och lyssna på musik så jag får allt klart i tid. Imr blir det skola&stalle.
Ha det bra! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0