jag är till dej bara en spelknapp


en bild från lördagen

HEEEEEEEEEEEEEEJ!

Skoldan gick slött! Andra och första timmen hade jag tillvals tekning och då såg vi på film. Tredje timmen hade jag engelska-.-' och fjärde matte... efter det hade jag en timmes håltimme.
Sen kom jag hem med buss och var några timmar hemma och stackt till stallet.
Efter att jag var klar vid stallet och hade gjort allt var klockan redan 20.00 och så for jag och Janika till siwa och köpte choklad och så åt vi det som om vi skulle äta bröd^^
Sen kom mamma och hämtade mig från Janika kl. 20.30 (:
Det var min dag för idag. Imr blir det skola och antagligen till stan efter det. Från skolan imr skall vi gå till stan föratt se på skolan vart vi skall flytta efter jullovet :s

Ha det kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0