jag vill, jag vill inte, jag vet inte, jag vet, jag ville, jag vill ändå, jag kan inte, jag fattar inte, jag är helt borta. Jag vet inte vad jag skall göra.



Skoldan var som vanligt chill och den bestod av finska&geografi, gjorde typ inget.
Efter skolan for jag till stan med Annika,Elin O,Elin M och några andra.
For till rax och åt fettomat och efter det gick vi på stan i några timmar.
Sen när pappa kom och hämtade mig förde han mig till min halvmammas (Katja) frissa och hon skulle klippa mitt hår då. Klipte det ca. 5cm korttare igen och ändrade inte på modellen nästan någo.
Blev väl helt ååkåå.
Menmen när jag kom hem for jag i duchen och sen pynttade jag,sakari och ida granen.
Och nu nördar jag mig resten av kvällen på datorn.
Imr far jag kanske till stan med folk och skolan slutar där lite före 11 typ, vi har bara ringlekar imr, sen blir det jullov.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0