mitt år 2011 slutar som ett rövahål, mitt år 2012 börjar som ett helvete.

Rubriken säger allt!

Vaaaaknade kl. 9 idaag for till stallet där 10 tiden och så körde vi till Sundom med Peppi&Lando föratt Tanja&Marko skulle fa på valmennus där, som vanligt. Var tilbax vid stallet där 13-14 tiden och så for vi till hese och åt igen..blääh. Sen så for vi tilbax till stallet och så for vi och red där 15.30 tiden och jag for utan sadel och Alma var lite bångstyrig i början men sen så började det gå bra. Fixade Alma och förde ut henne igen, några tårar släpte jag på vägen när jag förde ut henne föratt började tänka på hur dålit mitt år 2011 slutar och hur dålit mitt år 2012 börjar. Påminde också Alma om att hon betyder mycket för mig och att jag älskar henne och behver henne fastän jag ser henne imr men jag tyckte det kändes bra och säga det till henne och önska henne ett gott nytt år, hon betyder så mycket för mig liksom pojken jag blev kär i och så informerade han om att han inte vill ha något att göra med mig och att vi bara kommer vara kompisar ja saknar honom så jätte mycket... bara allt kunde ändrats och gå tilbaka i tiden och säga till honom att jag verkligen tycker om honom mycket men han fattar inte det.
Nu far jag till annika och försöker bli lite gladare som ja hoppas kommer hända.
Imr skall ja då också till stallet.

ha ett bra nyår..jag kommer inte ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0