tänker på dej 24/7, du minns säkert inte mej mer.. efter det vad du informerade mig om att inte du vill ha mej mer.

Vaknade 11, for till stan 12. Åt,pratade vid rax med Marins,SkitsoAnnika och Pätkis. Lämnade i stan till ca kl. 15, sen kom mamma och hämtade mig och Marins från stan och så for vi hem till mig. Hos oss så pratade vi ut i ungefär 3 timmar och så städade jag mitt rum. Där 18 tiden for vi med J och så lämnade vi där till ca kl 21, som tur fick Marins (Elin) och J mig på lite bättre humör iaf, de e jag glad för men sen genast när man kommer hem så kommer alla dåliga saker igen på hjärnan och dom försvinner aldrig. Bara dethär aldrig skulle ha hänt och vi bara skulle vara lyckliga tsm nu. Men det är för bra för att vara sant. Imr på mårgonen blir det kl 10 stallet och senså kommer jag hem och fixar mej och sen så sticker jag säkert till Annika och där är väl iaf Elin M ochjaa är säkert där nyåret då, hoppas det blir bra så jag inte behöver tänka på dåliga saker hela tiden.. Mitt år 2012, kommer börja väldigt dåligt och det kommer fortsätta, och ja bara orkar int mer, skulle bara ha lust och försvinna.







veckans inköp;

+ ett par bhn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0