fixning,kyrkan,hem,stalle,hem,sundom,hem :D

Känslan man får när man gillar någon jätte mycket,
men den personen är någon du aldrig kommer få.

Känslan man får när man känner sig övergiven,
och sviken vad än man gör.
Känslan man får när det känns som om ditt eget liv,
har svikit dig.

Känslan man får när du får höra ett par ord,
du aldrig ville höra.
Känslan man får när personen som gjorde dig att må bättre än någonsin,
bara glömmer bort dig och överger dig för någon annan.

Känslan man får när man får höra av alla att det kommer bli bra,
men själv vet man att det kommer inte.
Känslan man får när allt känns fel,
och man orkar inte mer.
Känslan man får när man önskar att man aldrig träffat personen,
som krossade ditt hjärta.
Känslan man får när allt är som en nerförsbacke och den,
tar aldrig slut.
Känslan man får när man hittar på en massa sånhär,
bara med att tänka vad som hänt på sista tiden.
Livet är inte lätt, det har jag lärt mig.
Men en annan sak har jag kommit på och det är att,
vissa personer har inga känslor.

........................................

Gomoron alla!
Idag blir det en ganska full packad dag, nu kl. 12.00 skall jag gå till bussplatsen föratt komma till kyrkan. Ca kl. 14 kommer bussen efter oss och så far jag med buss hem då, och byter kläder snabbt och far ock rider/sköter Alma ganska så snabbt. Sen när det är klart far jag snabbt hem och byter kläder osv och så för mamma mig till sundom, där hoppas jag att jag får något annat att tänka på en detdär jag skrev ovanför denhär texten.

ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0