JAG VET INTE VAD JAG SKALL GÖRA MED ALLT DETHÄR




gårdagens klädsel till julfesten!

Igår var det julfest och det gick väl bra där. Sen efter det for jag med bussen hem och bytte kläder och så förde mamma mig till stalle. Vid stalle pratade jag först med Sofia i ungefär 1 timme eller nogo om allt. Sen först började jag fixa ponnyn. Sen efter att jag ridit och det kom mamma och hämtade mig från stallet. Sen så for jag i dushen,packade och sen förde mamma mig till sundom för att spendera kvällen/natten över hos Elin P och däe var också Annika,Nora,Elin O,Elin M,Lehtisalo,Yousra,Sarah,Vilhelmina där var väl alla? Sovde över där och har sovit ca. 3 timmar och nu är jag döds trött och jag borde fara till stallet kl. 14.oo men nu tror jag att ja skall sova en timme så ja orkar lite mer. Ha det kul puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0