life is to hard for me


SUUUGER.
------------
Har faktiskt ingen lust. Har ingen lust för nogot nomer. Helt död e ja. Orkar int mer me sånhär. Såra mig om och om igen. Jag går bara mer och mer sönder. Men va ska du bry dig, du har du fan en annan?

Texten ovan, beskriver nästan allt som har hänt på sistonet. Och jag tycker det går för långt. Och på något sätt har jag en känsla att imr eller på söndag kommer hända något som jag har varit jätte rädd för här kanske innom en månad. En känsla jag haft en gång förut också.
Skoldan gick helt okej, vandrade runt skolan med bland annat Lilli&Sarah&Ida på två sista timmarna. Efter skolan for jag till Nora, hade helt kul där som vanligt!♥
Sen där 19.30 tiden var jag hemma, for i dushen,åt och for på datorn. Imr blir det tidigt till stallet och på söndag till stallet också.

ha de bråå, kommer int ha det/:


Sitting here, all alone.
Watching the snow fall.
Looking back at the days,
We threw them snow balls.
I can’t believe.
I’m putting the tree up by myself.
I need you,
and nobody else.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0