Varför?

Varför är jag den som blev kär i dig?
Varför är jag den som alltid bryr sig?
Varför är du den som sårade mig?
Varför finns du igentligen i mitt hjärta,
fast än du har sårat mig mycket?
Varför gör du så här till mig?
Varför hon, och inte jag?
Varför är jag den som alltid blir lämnad till sidan,
om någon annan "ny" kommer i ditt liv?
Varför kan jag inte komma över dig?
Varför bryr jag mig om dig igentligen?
Varför i hela helvete har jag gjort för att förkäna detta?
Varför vill du mig så här illa?
Varför är du en olik person varje vecka?
Varför är vi vänner?
Varför kan jag inte fatta verkliga livet,
och se att han är inte den som förkänar mig?
Varför tänker jag på dig?
Varför pratar jag om dig?
Varför vet jag inte detta?

----------------------------------------------------------------------------


HEELLOOO!

Skoldan gick väl okej, två första timmarna hade jag finska och geografi. Och efter matrasten 12.10 gick vi till stan med hela skolan och se på vår "nya" skola vart vi skall flytta under renoveringen i bgs... helt cp ställe.
Efter skolan där 14 tiden lämnade jag och Nora och några andra i stan och var i stan tills kl. 19.30 och sen kom jag hem. I stan så köpte jag lite kläder och julklappar. Orkar inte lag bilder sry!
Nu skall jag typ diska,städa rumme,se om jag har läxor, fa i dushen och noo ::))
Imr blir de skola igen och de e torsda imr far KANSKE till stan då också med Janika(=

ha de kul


normala som vi e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0