bloggTÅRK

Lite om ONSDAGEN och TORSDAGEN:

ONSDAG:
alltså på onsdag for jag ju normaalt till skolan sprang halva vägen till bussplatsen och tänkte lämna under en bil och missa bussen, otur.
Skolan slutade där 15 tiden och for hem med bussen var hemma där 15.30 tiden och sen kom Janika till oss och efter det kom Sofia och hämtade stallnyckeln av mig så hon skulle slippa in i stallet.
Sen packade jag till pappa och städade rummet.
Och sen kom pappa och hämtade oss från mamma och Janika kom också med till min pappa för en stund.
Jag kom hem till pappa och började läsa på hissa provet som jag ksulle ha på torsdag och så läste Janika några hevoshullu så lnge jag lste på prov. Sen där lite efter åtta for hon hem och jag fortsatt och läste på prov och sen for jag i dushen och fortsatte och läsa på prov... det var min onsdag då.

TORSDAG:
idag i skolan var det ganska så chill, första timmen matte,hissa(prov),ekonomi&företagsamhet(studiebesök till gigantti,my sports och citymarket) x2.
På de två sista timmarna hade jag och Nora så roligt med annat folk.
I citymarket var det bäst när vi hållde på och fjantta och klantta oss där.
Sen efter att vi varit i citymarket for vi tilbax till skolan med en cykel, Nora satt på sitsen (för det fanns ingen packare) och jag cyklade. Så kom Tony efter oss då och han tyckte de såg lite knppt ut så jag for då på hans packare och Nora fortsatt och cyklade med Jimis cykel.
Vi fick sluta skolan en halv timmen före alla andra alltså kl. 13.30 och senså blev kl. 14 före jag kom mig bort från skolan när Sofia kom och hämtade mig med mopon från skolan för hon skulle ge stallnyckeln tilbax.
Sen när vi kom till vår gård så pratade vi där i ca. 20 min och sen for hon hem och jag for in i huset.
Där ungefär kl. 17.30 for jag till Janika och vi chillade hos henne och for en snabb svng till minimani och sen for vi tilbacka till henne och åt och sen kom min pappa och hämtade mej hem.
Sen när vi kom hem for jag i duchen och nu sitter jag vid datorn och skriver dethär superlånga inlägget huhu :D
Imr blir det säkert en rolig dag, första två timmarna e helt normalt engelska och jumppa(cirkelträning-.-') och sen två sista är någo speltimmar och vi slutar då kl. 15 och på kvällen vet ja int va ja ska göra men de ser ja sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0