det här är inte rättvist!



Idag började dagen med en tillvalstimme(tekning) och slutade med en matte timme.
Min dag var jätte slööö igen :/ Stannade efter skolan på håltimme med Nora.
När jag kom hem åt jag och klädde på mig och sen förde mamma mig till agrimarket och därifrån gick jag och Janika till stallet. Red och skötte Alma, hon fick nå litet fnatt där ett tag men sen lungnade hon ner sig(: Och sen gick det bra igen!
När jag kom hem där 20.30 tiden for jag i dushen och nu sitter jag framför datorn och skall snart läsa lite på någo engelska ord och sen fara och sova i tid.
Janika kommer kanske hitt imr, får se vad vi hittar på då(: Nästa stalldagar är på lö och sö!:)♥

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0