im lost...

Heeeei!
Kunde inte skriva i bloggen igår pga jag hade ingen dator.

Onsdag:
Skolan gick helt bra, fick också veta att jag fick 7 på bigeprovet jag gjorde på tisdag och böev ganska så nöjd äntligen! för ni vet väl, bige e svårt ^^
Sen där efter skolan 16 tiden kom Janika hitt ♥
vi pratade var ute på "lenkki" och pratade mer tittade på tv och pratade osv chillade helt enkelt :) hade faktiskt jätte trevligt!♥
vill ha en sån kväll också nån annan gång!:::)) värkligen♥
Sen for hon hem där 21 tiden.
Resten av kvällen var jag i dushen och tittade på tv och chillade(:

Torsdag (idag):
Skoldan gick som en dans eller kan man säga så :D
Hade jätte trevligt iaf på två sista timmarna med Lilli,Sanna och Nora :) skrattade och fjanttade oss :D
Hissa timmen tittade vi på non film och tråkade, matte timmen va också helt okej och chill :D
Kom hem, åt och nu sitter ja vid datorn och borde börja läsa på engelska snart dör har prov imr :s

Ha de bra!



nångång önskar jag att jag aldrig skulle ha fötts till denhär välden eller denhär tiden, gjort alla mistag jag gjort, vara denhär personen jag är, helt enkelt ville jag inte ha ett såhär dålit intryck av mitt liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0