katy perry-the one that got away

-----------------------------------------------------
Mitt hjärta gråter men min mun den ler,
mitt ”glada” yttre är bara vad du ser.
Ingen förstår vad jag egentligen känner,
inte ens mina närmaste vänner.
Med dem kan jag skratta, sjunga och tralla,
medan jag i nästa ensamma sekund låter mina tårar falla.
Jag vill egentligen bara vara glad,
men jag känner mig innerst inne som trädet som tappat alla sina blad.
Borta är all glädje, lycka, livskraft och mycket mer.
Mitt hjärta gråter men min mun den ler.
--------------------------------------------------------------------------------
Varför föddes jag att älska, älska den jag aldrig får?
Varför föddes i mitt hjärta kärlek vid så unga år?
Den som älskat kan ej glömma,
den som glömt ej älskat har,
den som älskade och glömde,visste ej vad kärlek var...
-----------------------------------------------------------------------------------

hey!
skoldan var väldigt slö, pratade med människor, kramades, var ledsen, tappade några tårar, tänkte på saker.
JUST NU känns allting så fel, ja tycker den personen gjorde fel mot mej.
Jag kan inte glömma allt den personen gjorde men jag kan inte heller sluta bry mig om personen.
Jag vill ha lycka inte det jag just nu har, sorg.
Jag vill ha den gamla jag tillbaka som försvann för ungefär ett år sen.

Imr blir det en jobbig dag igen kan jag tänka mig, får se hur det går.
Ha det braa! för jag kommer inte ha det.



i hope you know how broken im..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0