konstig dag ;o

Idag har jag...
Varit i skolan, dagen var som den var, timmarna känndes som evigheter och rasterna några minuter.
Nåjaamen, när jag kom hem så var jag en stund på datorn och så åt jag osv. Lite senare på kvällen for jag ut och gå och sen kom jag hem och stretsade osv. Sen tittade jag på Salatut Elämät och for i dushen.
Efter det åt jag sallad och for på datorn igen och nu tittar jag på Täydelliset Naiset och sen så vet jag inte riktit vad jag skall göra men sen senare far jag såklart och sover.
Imr är en ny dag och far till skolan, lite senare blir det en stallkväll med Janika. Får se Alma igen, senast på söndag^^ :)♥ Menmen jaa bloggar mer imr!

Ha det bra!





Lite bilder från söndagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0