partyparty♥

jajja!
nu e de veckoslut som vi alla ha vänta påå!♥ de e så skönt ti bara chilla hemma eller vi stalle me bra kompisar på veckosluten och bara pusta ut et tag.
Engelskaprovet jag gjorde idag gick helt okej skulle ja säga (: hoppas jag får ganska bra i det över 7 !
Ikväll kommer Janika hitt igen och sover över sen far vi till butiken och köper allt till lördagens party mitt "födelsedagsparty" :) Sen far vi til makuuni och tittar om jah hittar en bra skräckfilm tills imoron och sen far mamma och hämtar den på lördag måron/dag.
Imr skall jag också hinna till stallet och rida/sköta Alma, det blir nog en jobbig dag.
Efter att mamma har hämtat mej och Janika från stalle imr så far vi och hämtar Nora från stan och båda kommer till oss och sen så far först jag och sen janika i duschen och sen så fixar vi oss och sen så kan partyt börja!
Far till stalle där 10 tiden och mamma hämtar oss där 15 tiden ungefär.
På söndag blir det också stalle och en chill dag inga planeringar tills då(;
Nu just har jag sjukt i magen och väntar på att janika skall komma hitt så vi slipper och fara iväg!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0