tårar består av 1% vatten och 99% känslor

skitdag.

jaano, skoldan var ganska så skit pratade mycket med folk som kanske fick mig att må en liten aning bättre! Men så kom jag hem och pratade med Janika i telefon en stund och sen kom pappa och hämtade oss från mamma. Sen när vi kom till pappa så böt jag om till stallkläder och sen kom Milla och hennes pappa och hämtade mig, och vi åkte till stallet. Sen där så red/sköt jag Alma men det var ganska halt så vi red lite överallt var det var så lite is som möjligt. Sen när jag kom hem där 20 tiden så for jag i dushen sen läste jag en tidning och for och äta ett bröd och nu sitter jag och skriver här och tror jag far och sover tidigare idag för det har varit en jobbig dag för mig.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0