life is hard



Idag for jag i tid till skolan och dagen började med en tråkig engelska timme och fortsatt med en gy timme då vi hade cirkelträning, och det var inte så tungt som jag trodde det skulle vara!?! :D
Men ändå.
Ikväll har jag iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingenaning vad jag skall göra, skulle vilja att Sofia skulle komma hit och vi skulle prata och en massa annat. Hoppas hon kommer♥!
Två sista timmarna hade vi såndär "klasseftermiddag" då alla åttor hade olika sånde juttur att göra så ja spela spel med andra pepole ochjaa andra timmen pratade jag bara med folk om allting :D
Sen kom jag hem, pratade med Sofia i telefoooonen tusen timmar och sen jaa, ha int gjort så mycki mer.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0