jag faaan trodde vi hade något men ja hade så jävla fel...









Där är då bilder från gårdagen alltså söndagen.
Igår var jag då vid stallet och red Alma osv. Sen kom jag hem och for i dushen och åkte iväg till stan på julöppning med Janika och träffade där Sofia och vär där då tills ca. 20.00 sen kom jag hem, städade och fixade. Sen for jag och sova där 23.00 tiden och hade inte en så bra kväll. Började tänka på saker som kan hända på måndagen, något hemskt.

Och nu skall jag berätta om måndagen alltså dagen som är idag.
Hela dagen var som ett röva hål. Mamma kom och hämtade mig från skolan där 12 tiden föratt jag mådde dåligt och det där jag tänkte på förän jag for och sova söndag kvällen, hände verkligen. Jag blev sårad,krossad i hela mig, och har ingenaning hur jag skall ta det här. Livet är så jäääääääävligt. Allt går alltid till skogs för mig när allt var just bra. Jaajustdetjaa jag blev broken hearted girl verkligen. Har ALDRIG ALDRIG ALDRIG känt såhär MYCKET för någon person, men faan så blir jag krossad jaa. Vad sku man kuna säg. När jag kom hem så sprak jag i tårar som en vattenbalong, faan va jobbigt.</3

ha det bra, för jag kommer inte ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0