ett par meningar, till dej.

Jag tror jag är så krossad,sårad,ledsen,sviken,sönder att ja int klarar mig.
Jag,mitt hjärta blöder helt grymt mycket.
Innanför mig har jag en massa sår men utanpå visar jag inte det.
Idag när du gick iväg från mig och jag sade "Snälla stanna, lämna int mej hitt. Snälla" så kände jag innom mig hur det sved att du gick bort, och då lämnade jag ditt och bara föll ner och fattade hur sjukt det tog.
Du är en av dem jag behöver och en av de bästa.
Jag vill att du är ärlig och inte ljuger.
Hoppas verkligen du fattar hur sjukt det tog när du ljög till mej så mycket.
Jag tittade in i dina ögon och sade "Titta mig i ögonen och säg att det här är sant vad du säger" och du svarade "jag ljuger inte, det här är sanningen".
Men det var det inte, och jag verkligen trodde dej.
När jag sen efter allt detta kramade dej och sade "att allting blir bra bara du inte ljuger till mig mer" känndes som om jag just då skulle ha dött innombords.
Mitt hjärta bulttade och då kännde jag verkligen att hur rädd jag är att du skall ljuga till mig igen eller att jag förlorar dej.
Det är därför jag alltid säger till dej att du inte bryr dej, att jag inte är viktig för dej du har en annan du kan bry dej om, att du inte villl ha kvar mig här på jorden mer, att du inte vill se mig eller nogot liknande, jag säger det bara därför att jag får det intyrcket av dig och det känns så.
Av denna text du läser tror jag att du fattar hur mycket du betyder och att du lär dig att hur mycket du verkligen sårade mig, men jag förlåter dig. Bara du inte gör om det.

Jag är krossad och vill att du skall veta det, men jag vill att allt blir bra igen.
Jag känner inte igen mej själv nomer, jag är inte den glada flickan jag brukar vara
.
Men det gjorde bra att vi pratade och fick det på nogo sätt uträtt.
Men det som tog sjuk var när du bara gick bort från mej när vi pratade, jag trodde det var sen hemsk dröm eller nogot liknande men det var det inte, utom det var helt sant.
Jag vill att det skall börja funka nu och att du kan tala sanning till mej i fortsättningen.
Det finns så mycket att säga. Men här va lite av det.
Och vill inte att du fattar texten fel, om det är nogot som du inte fattade, fråga mej.


Hälsningar;
Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0