jobbigt:/

Go'dag!:)
Igår kväll orka ja int blogga nomer efter en jobbig dag pga Safira Janikas foderhäst har blivit såld och det var en dramaatisk kväll och jag börjar bli rädd för att jag skall mista Alma som ja värkligen inte vill!!!!!!::(♥
Men där sex halv sju tiden hade vi ennu rolit och hållde på o byta hästar och jag provade stora Peppi!:)
Och så for jag en stund med Lando(; Och såklart med Alma, hon var suuuper idaag:)
Fick också en födelsedagspresent av Anna som hon hämtade till stalle och jagfick en röd grimma med pehmusteet:D den va fin på alma också ;)
Idag vet int ja va ja ska göra men ja hittar säkert på något:)

Ha de bra!


Peppi och Jag(:

Jag&Alma,Milla&Lando,Janika&Peppi

Safira, alltid i våra hjärtan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0