städning

STÄDLISTAN:

-DAMMSUGA ALLA RUM
-TVÄTTA GOLVEN
-FÖR UT MATTORNA FRÅN HALLEN
-DISKA
-STÄDA/FLYTTA ALLA GREJAR SÅ DU FÅR STÄDAT ODÄNTLIGT
-LYFT STOLARNA VID MATBORDER

jag tycker de blev en ganska lång lista för 12euro iallafall sku ja ta bort dede diskase fö de e jätte mycki o sen så sir de så erlendigt ut i hela huse -.-' MEN man får leva me de.................................................


Idag hinner jag säkert int göra nogo annat än städa huh, sku no vila hitta på no rolit o va kan man när man har no jääkla dagsverk. Idag vaknade ja där 9 tiden O.o Och åt moronmål och sen så for ja på datorn gjorde Almas film klar som är just nu i youtube http://www.youtube.com/user/Ailime97 och sen så börja ja laga en massa saker urvägen så jag nongång kan börja städa:D

Ha de så bra :) men ja kommer int ha de så bra :D

HOPPAS NI KOLLAR FILMEN :)


en till rändom bild jag tog nångon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0