10.10. 2011 :)


Jag har då tänkt länge på att laga en ny blogg.
Och nu gjorde jag det då :)
Min bloggs namn Jaggeraldrigupp=Jag ger aldrig upp, passar bra in i mitt liv.
Jag är en av dem som kämppar mycket föratt holla sig stark och försöka leva sitt liv nomalt fast inte alltig är så bra.

Jag är en sånhär typisk häst-tjej från Finland då, jag har just nu en ponny på halvfoder som man då kallar Alma:)♥
Alma är en Tysk ridponny(Saksalainen ratsuponi) som är född år 1993 hon är ju då en sto och hon är 142 cm en liten ponnygulle :)
Jag har ridit på henne ända från 18.02.2010 ---> framåt :)
Sen 01.06.2011 framåt har jag haft henne på halvfoder alltså att jag rider henne 3 gg. i veckan ;)
Hon e en ridskoleponny som är bara så amazing♥!

Själv blev jaju 14 år nu i höst :) fick min kära systemkamera till födelsedags present av mamma och av pappa fick jag nogo häst grejs till Alma(; Tack för det:)!
Jag är ju då finlandssvensk ;)

Jag har också min bästavän och mina jättebrakompisar :)♥

Mer om mig orkar jag inte skriva idag men non annan dag kanske :)


Ha det så bra :)





jaa no där är en bild på mig då, och nogra bilder på ponnyn♥ och jag och min paraskompis Arbnora ;)♥

Kommentarer
Postat av: Elin.p

Välkommen i bloggvärlden :D

2011-10-10 @ 19:54:50
URL: http://ellasofi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacktack d;

2011-10-10 @ 20:05:30
URL: http://jaggeraldrigupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0