0,-5,-10,-15,-20,-25,-30 (?!?)

ONE DIRECTION ♥

heeei!
vanlig skoldag, trött som bara vad på två sista timmarna, sprang ti kauppahalli efter skolan så ja sku hinna med en buss ti pappa, var Lotta redan var (halvsyster). Vi satt i bussen ca 40 min... Sen kom vi hem och det hände en massa knäppt på bussresan^^ Hemma for jag på datorn och såntt och sen där halv sex tiden for vi till ett överasknings party för Ville som fyllde 30. Var där till ca kl 19 och sen kom vi hem med Lotta och en halv timme efter det for jag och Lotta ut med en massa kläder på oss och vi for ti citymarket och köpt no smått&gott därifrån sen cyklade vi tilbax hem! DE E KALLT...
Imr sku ja påriktit fara till stallet men har ingen som sku komma med mej så det blir inget far häldre 4 gg. nästa vecka med Janika och så far jag på Söndag till stalle då som vanligt jes ♥
inga speciella planer tills imr.

ha det bra!


we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0