02022012

haaaloj!
Pappa förde mig till skolan idag, förjade dagen med en uttråkande hissa timme och slutade dagen med en chill kemi timme. Efter skolan for vi till stan alltså jag, annika, nora och elin p.
först efter skolan far jag, Annika&Arbnora på bussen och sen märker jag att ja ha glömt jumppa-kläderna vid skolan så måst vi gå av på nästa bussplats så springer jag tibax ti skolan och så träffade jag på Petersson och så kom hon med, sen far vi och köper bröd och såntt från citymarket och så går vi till simhallen och där så får vi veta att de e stängt så måst vi gå i -20 grades väder fram och tibax. Sen far vi ti rewell och där kommer två nunnor, jap ni läst rätt. Två nunnor och ger oss en lapp var de står att vi e välkommna till nightclub sky grand och åldersgränsen var 22, så di tyckt vi så ut som 22 åringar, tacktack. Sen kommer non tant och frågar om klockan e rätt och så får ja no värsta fnatt när hon går iväg, vilken dag kan jag bara säga :D
(kopierade från fb som jag skrivit dit, orkade inte börja selittää^^)

Jaa men iaf, har haft en trevli dag, imr vet jag inte vad jag skall göra, men ikväll skall jag inte heller göra annat än chilla:=)

hadetbräää!

jag just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0