a person who loves u madly will never let u go, whatever the situation is

Igår kväll gjorde jag inte så mycket speciellt, utom jag kom där lite över åtta på kvällen till Janika och sen chillade vi osv. For till stallet med Milla,Janika på mårgonen ocg vi hade mycket att göra! Pga vår ridlärare var borta vid båten på kryssning sku ja kuna tro(?)
Vi red hästarna på mårgonen (Alma,Ranka,Peppi) De gick bra :) Sen efter det så städade vi hela stallet (8 boxar) osv. Sen for vi och åt, och vi åt så mycket att jag tänkt spy men jag klarade mig till sist. Sen for vi tilbax till stallet och fixade maten klart tills kvällen. Och efter allt de for vi till Janika och chillade i ett par timmar och så blev det att fara och ta in hästarna och ge maten åt dem. Men allt gick inte som det skulle... när jag hämtade in sista hästen (Ranka) så tog jag av hennes täcke som hon har haft på och jag får syn på ett helt ben som blöder och jag fick precis inga ord ut or munnen föränn jag ropade i hela stalle alla hitt snabbt vi måst göra något! Vi ringde vår ridlärare och sa vad som vi had fått se och hon sa att vi sku putsa och tvätta såret. Vi försökte få Ranka in i tvättboxen i ca en timme men de gick inte så vi for ut och tvättade henne. Sen så gjorde vi allt till slut och meddelande ridläraren vår (Tanja) att allt va bra nu. Och så for vi tilbax till Janika igen och så åt vi när vi kom hitt. Nu sitter Janika och Milla och skrattar på samma gång som jag försökert konsentrera mej på att skriva i bloggen och de går int så braaa.. :D men imr far vi ti stalle som vanligt + att Alma va jätte duktig idaa!♥
ha de bra! ps. lagar bilder från denhe dagen nån annan dag, ork int nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0