du sårade mig igen, glad?

Skoldagen var helt upp åt rövan kan man säga, hände ett par saker som jag inte vill skriva hitt, men ja grät halva dagen de e de ända jag berättar. For efter skolan med Sarah&Annika till stan och tre tiden kom pappa efter mig därifrån. Sen lite efter det förde pappa mej till Janika. Och därifrån så for vi til öjje, de gick väl no helt okej där. Sen kom jag hem där nio tiden och gjorde det jag alltid gör på kvällarna.
Imr blir he stalle då! och prick 2 år med Alma = att jag har ridit Alma i två år <3
Men jag börjar bli trött nu så jag tror jag far och sover.
ha det bra! för jag kommer inte ha det bra













känslor jag känner just nu som mest, men har känt det här känslorna redan länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0