fakesmile.

Tisdag;
For till skolan med feber (vet inte vad jag tänker med) for till skolan bara föratt vi hade engelskaprov och jag ville inte få det uppskjutet. Skoldagen känndes som en evighet, alla trappor som man skulle gå upp och ner fick mej att bli svimmig och kraftlös. Kom hem samma tid som alltid. Och for till Janika sen där ca. 17 tiden. Sen därifrån for vi till stallet. När vi red gick det dålit i början föratt de pamade överallt och var en massa ljud som hästarna blev rädda för men sen börja de gå bättre. Sen kom jag hem for i duchen och genast och sova.

Onsdag;
Hade lite feber ennu på mårgonen men for till skolan iaf. Onsdag = Onödigt jobbig dag. Hade också dendär släktforsknings juttun idag, gick väl okej. Hände lite allt möjligt under dagen, ända jag har att säga är; jag orkar inte mer. Nu snart ska ja börja läsa till moddaprovet som vi har imr och sen göra no läxor och vet inte vad jag gör resten av kvällen, de sir man sen.

ha det kul!


so true right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0