hur skall jag säga det till dej?

Haloooj!
Igår gjorde jag inte så jätte mycket. Kom hem från skolan,packade till pappa och sen kom pappa och hämtade så var jag en stund hemma hos pappa och sen förde han mej till Janika och sen där var jag i några timmar och sen började vi gå till stallet där sju tiden. Sen for vi o red, Alma va ganska så lat idag men nog fick man något gjort nog. Sen kom pappa och hämtade mej där nio tiden och så kom jag hem åt osv. Idaaag vaknade jag lite försent men kom i tid till skolan iaf. Onsdagar e ju allti jobbigast på veckan så man e no lite trtt efter denhe dagen just nu. Skall inte göra så mycket mer än att jag far till öjje med Annika idag, får se hur de går. Imr ganske de blir gymme vem vet . Ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0