I love u, i really do. But i just cant fight for u anymore. Because it makes me weak.

På lördag när vi for till stallet så for vi i terräng ovh allt gick såde heeeelt braa(:
Och så for jag då till Janika övernatt och vi for och sov där 00 tiden och jag vaknade halv tolv på dagen och Janika vaknade halv ett på dagen. Sen åt vi osv, och före vi for till stallet for vi till sowa och köpte mat till stallet (pizza,juissi,oliver^^,choklad) sen red vi osv. Alma var duktig idag♥
Sen där lite efter att klockan blivit sex så gick vi till Janika och där sju tiden hämtade mamma mej därifrån. Och efter det pratade jag 22 minuter i telefonen med Nora efter att vi inte varit tillsammans efter fredagen så har det ju hänt mycket och då pratade vi ju om allt som hänt. Imr på mårgonen har jag tid till läkaren kl. 08.15 och sen efter det genast till skolan, jag blir säkert en halvtimme försenad från första timmen fö ja måst ditt ti läkaren (hatar att fa ti läkaren). Och jaa ja tror de blir provläsas iaf imr. På tisdag matteprov och far oxå till pappa och stallet. Onsdag lir säkert nogo provläsas. Torsdag blir kanske att fara ti stan om någon joinar och provläsas. Fredag blir det finskaprov och säkert nogo kul me kompisarna kanski. Skriver mer imt säkert.
hadetbrää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0