mit liv lever för sig själv, så jag inte hänger med

torsdag;
vaknade som vanligt där sju tiden på måronen och for till skolan, hade inte feber någomer (y)
Men var fortfarande snuvig osv. Gjorde oxå mitt modda prov idag som gich helt bra:) fick oxå ut mitt geografi prov var jag fick 7-, minns inte om jag redan sagt det men jaa, blev helt nöjd de va ändå ganska svårt. For till stallet med Janika på kvällen och ponnyn var extra duktig idag men hon gjorde sina rodeo saker oxå några gånger men de gick ändå ganska så bra. Kom hem där lite efter nio.
fredag;
dagen började med finska med en film och slutade med en textils tillvals timme, och jag var trött och ganska då besviken i skolan och ganska så nere... beror på en sak. Men senså for jag och alkkis gående till stan och så kom y&lehtisalo oxå där efter men di for till ett annat holl. Där mötte vi på elin p och annika. Så var vi en stun i stan. Senså for jag,elin o,elin p, yousra och annika med bussen till sundom hem till elin p. Där skulle jag och annika sova över och elin o och yousra kom ditt tills kvällen. Vi alla pratade,dansade,nattsflummade osv, hade nog kul!
lördag;
vaknade där halv tio tiden hos elin p då. Vi låg i sängen (ingenmisstolk) tills tio och sen for vi och åt. Sen efter en stund kom mamma och hämtade mig (ca. elva tiden) och så kom jag hem for på datorn och sen så diskade jag. Ca. om en timme far jag till stallet med Janika och så rider vi som vanligt och sköter hästarna då såde perus veckoslut. Kommer säkert ha det kul! Bloggar kanske enare på kvällen sen, men tills dess ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0