skall jag våga?

Idag vaknade jag sånde perus tid så jag skulle hinna till skolan. Min halvmamma Katja förde mej till skolan och dagen förjade med en timme hissa och sen hade vi skrining på jumppan och sen en timme modda som vi spenderade i biblioteket varifrån jag lånade två böcker "den onsynlige" av Mats Whal, och sen "Afrodite och olyckstrasten" av Ritta Jacobsson. Ena av böckerna skall jag läsa på moddan och andra skall jag läsa hemma om jag orkar^^ Men iaf, båda böckerna lät ganska så intressanta!
Efter moddan hade jag igen en ganska så chill kemi timme var inte på humör riktit, men de gick nog. Sen där efter den timmen slutade skolan och så for jag,Elin p,Annika och Sarah till stan och var där en stund. Sen gick jag, Annika och Elin p till simhallen och där skulle vi fara på gym och sen och simma. Efter allt de så for vi upp till cafiterian och var där en stund sen kom pappa och hämtade mig där åtta tiden och när jag kom hem, städade jag rummet och åt. Nu skall jag läsa på finska provet som jag har imr som jag inte kan något till, wish me luck!
Och såde btw fick jag 8 i modda provet idaa *stolt*! Förska åttan på hela period 2!
Imr gör jag säkert inte så mycket, så ni skall ja hdet så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0