skinny love

Har inte igen orkat skriva, pga har hänt en massa igen. Men idag for jag till skolan som normalt och hade en skit dag. Gick hem en bit i slask. Jag väntar INTE alls tills imr! Tror jag far och sover ganska tidigt idag föratt ja vill inte tänka på allt som hänt och jag vill inte drömma något dålit eller bra, jag vill inte drömma något, bara somna förevigt. Imr vet jag inte vad jag skall göra, antagligen vara ledsen som vilken dag som helst. Men jaa veckoslutet måst bli bra, ska sova över hos Janika från fredag-söndag, kan inte vara ensam på veckoslutet, kommer falla för mina känslor. Red igår på Alma och använde för första gg dendär gula satulahuopan som jag köpte, och den var bra!:) nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0