tisdag&onsdag

Tisdag;
Skolan började 08.25 for till bussplatsen till 07.45 som alltid...
Hade två tillvals timmar, engelska&matte.
For med bussen hem efter skolan, fixade grejerna till pappa och sen kom pappa och hämtade mig och Ida och så förde pappa mig till Janika och Ida till cheerleading träningarna. Jag och Janika "chillade" i ca en timme och på den tiden läste jag lite till geografiprovet. Sen där sju tiden for vi till stallet och for och red genast. Vi red på travbanan och Alma fick sina ponnyryk några gånger (bockningar osv) men jag brydde mig inte så mycket. Tyckte det var skit skönt att fara på travbanan med vit snö på marken och världens bästa ponny under sig och bakom sig har man de två av di bästa stallkompisarna man kan ha!♥
Kom hem, och läste 1,5 på geografi på kvällen/natten.

Onsdag;
Vaknade där 7 tiden gjorde allt som jag brukar göra på moronen. Katja (halvmamma) förde mig till skolan och pappa hämtade mig från bakom hese halv tre efter skolan. Kom hem, fotade något onödigt osv. Har inte tänkt göra så mycket idag, tänkte se på några avsnitt från ponnyakuten från svt.se. Och nogo läxor måste jag väl oxå göra om jag orkar. Imr far vi igen till "gymmet" med Nora och Elin&Susanne sku ja kuna tro. Hejdå tills dess!

Hadetbrää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0