en sommar jag aldrig kommer glömma, 2011 ♥
































Nu först märker jag hur glada alla var på sommaren hur bra allting verkligen var, men det varade bara i en stund. Jag fick nya vänner, som nu är jätte viktiga för mig och vill aldrig förlora dem. Som nu... allt på stallet har splitrats S rider inte med oss mer och har inte lika bra kontakt mer, och det känns som om M också vill lämna mig och J ensamma. Såhär skulle de ju inte gå, eller? Hade någon planerat dethär? Minns ennu klar och tydligt när jag har flera gånger sagt att nästa sommar skall bli ennu bättre eller hur? Tänk om ni har lämnat oss då, tänk om vi inte är vänner mer, tänk om ni helt försvunnit och tappat kontakten, tänk om ni från första början ville att det skulle bli såhär, tänk om allt det här var en dröm som jag bara bablar om, tänk om?
Jag är väldigt tacksam över en perfekt sommar, märker det först nu, när allt börjat gå dåligare... Önskar mej en till, sånhär sommar med samma personer med samma humör och humor med samma ponny (Alma♥) med dom fjanttar, som jag älskar.


tänkte ut en låt till denhär sommaren och kom fram till;
Miley Cyrus - Stay http://www.youtube.com/watch?v=elJB8jcPIG8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0