HUPS

Gårdagen;

Igår for jag till skolan som vanligt och slutade kl. 14.05. Efter det for jag och Nora med buss till mig och sen var vi här och chillade. Medans jag städade rummet så sjöng och fjanttade Nora sig. Efter det gjorde vi en massa kul^^ Sen for jag med mamma till dolly's och därifrån köpte mamma en kläning. Sen kom jag hem helt dödstrött och gjorde allt perus och for och sov.

Idag;

For till skolan somvanligt.. Dagen började med en ganska chill hissa timme och slutade med en chill kemi timme. For till Nora efter skolan och kom hem där halvåtta tiden och sen for jag i duchen och böt påslakan till sägen och sen nu sitter jag vid datorn och så stänger jag datorn säkert där 22 tiden och far och sover :D
Imr far jag och Nora kanske till gymmet får seee!

hadebra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0