jaaaaaaaaaaaaha


Jag&Janika, vi har samma hupparen^^

min hög med en massa grimmor och grimskaft

min och Janikas fina samling med tygskor^^
dom två från höger är Janikas och resten mina
;D

dagens jag.

Gårkvällen gick väldigt bra, hade skit kul med Janika hela kvällen. For ockh sov 3 tiden på måronen. Och på mårgonen första vi gör är skrattar väldigt länge till helt dumma saker men kul hade vi iaf. Sen där halv 2 tiden på dagen kom mamma och hämtade mig och Janika från dem, för vi ksulle fara till oss. Hos oss var vi i några timmar och sen så for vi med buss till stan och köpte där ett par tygskor och sånde säärystimer. Sen for vi med buss hem till mig ogen och var hemma där halv nio tiden på kvällen och så böt vi snören på skorna och så såg vi på tv och sen for vi och åt lite bröd och tittade på csi miami en stund före Janikas mamma kom och hämtade hem henne. Nu så borde jag fara i duschen och sen packa till pappa. Imr kommer pappa och hämtar kl. 12 och så för han mig rakt till stallet och sen så e jag hos pappa ända tills söndag och sen till mamma igen. Och så börjar skolan nionde januari som är prick om en vecka...

ha de kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0