Minnen, en sak jag vill behålla. 2011 ett år som alltid kommer finnas nånstans där innom mig.

Onsdag;
Min halvmamma förde mig till skolan pga jag är hos pappa och far inte med bussen denhär veckan tror jag. Skoldagen började med en timme finska. Gick med Nora efter skolan till stan och sen kom pappa och hämtade hem mig. Kom hem och började göra läxor osv. Och sen for jag med Ida till Gw-Galleria här nära min pappa, däifrån köpte jag födelsedagspresenten till Janika och sen for vi till Citymarket och köpte lite godis, och sen gick vi hem. Så for jag i duchen osv.

Torsdag;
Idag for jag till skolan 08.25, pappa förde mig. Idag var det en kallt dag hrrr! Dagen började med en äcklig film på hissan och fortsatte med stats orgentering på jumppatimmen, sen hade vi modda och dagen slutade med en lustig kemi timme med alla fjanttar^^
For till stan med Elin O, Elin M och Annika och var där en stund med dem och så kom Janika till stan och så fortsatte jag dagen med henne. Vi åt vi mäkken uschblä och så kom A&J ditt så prata vi me di en stund och sen fortsatte vi ti nogra butiker med Janika. Och så köpte jag två röda tavlor eller ramar eller hur man säger och 3 sånde roliga "pennor" och en "mapp" vart jag får no skolpapper.
Imr vet ja int va ja ska göra, de sir vi imr men jag har två tillvals timmar imr, sen matte och finska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0