We may love the wrong person, cry for the wrong reason, but one thing for sure is that mistakes help us to find the right person.

HEEEEEEEEJSSSAAAN!

Idag har jag haft en jätte trevlig dag på stalle ♥
For till stallet där 11 tiden och sen så startade vi som vanligt på lördagar till Sundom föratt Tanja(ridlärare)&Marko har estevalmennus sär och Lando&Peppi kom med.
De gick bra där, förutom att mina fötter var helt is, för idag har det varit -12 grader och så har vi ju snö på marken. Men sen så när vi kom tilbax till stallet så for Milla hem och så for jag och Janika till hese föratt äta och värma oss där. Vi va där i ca. 2 timmar kanske och sen så for vi till siwa och köpte godis och sen så holld vi på och sekoilee där no och sen for vi tilbax till stallet där ca. 16 tiden. Sen hämtade jag in Alma och så lagade vi Peppi&Alma klara, och så lagade jag ennu rosa filtten på Alma så blev hon en rikti sötis ♥
Vi for i terräng och det var skit kul! Älskar att fara i terräng man blir på så bra humör, om ponnyn oxå e på bra humör :)
Men imr blir det stalle igen och så far jag oxå tilbax till mamma och på Måndag börjar skolan...

hadebra!

en bild fron första snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0