wish me luck..




Första skoldan, Första skoldan i "nya skolan". Gillar inte så värst mycket vår nya skola, men man måste väl leva med det i några år eller hur länge det än var? Hade 4 block som vanligt och har nya skoltider börjar varje dag kl. 08.25 och måste gå 5 min tidigare till bussplatsen varje mårgon, och slutar 14.05 varje dag, jihuu. Skulle hälst int fa till dendär skolan alls. Känns som om allt bara splitrats i dendär skolan om man hittar inte dem personerna som man brukar vara med på tex. rasterna. Vessorna i dendär skolan luktar tobak som fan, tror det är nå personer som röker i vessorna smartgjort... Efter att ha gått igenom hela skoldagen så gick jag,Arbnora&Sarah till stan och där mötte vi på Annika&Elin M. Åt i mäkken somvanligtdå. Sen lite senare mötte vi på Lehtisalo&Yousra&Elin P och så fortsatte vi frammåt. Var mäst med A&E&S&A i stan. Blev på lite dålit humör där mitt i dagen men försökte vara glad iaf. Men ja tror jag skall ta ett snack med en viss person ikväll, wish me luck. Jag vill ju klart allt skall gå som jag tänkt mej, att jag får vara glad. Jag hoppas verkligen den personen fattar hur mycket han betyder för mej! Inget mer om det.
Ikväll skall jag kanske ennu fara lite ut och fota om jag orkar och sen i dushen och titta klart kläderna tills imr för orkar inte söka på måronen när man e trött man vet aldrig om man lagar tröjan fel eller rätt på när man är trött.. tänker inte ta såna risker.
Imr blir det skola&stalle.

hadetbra, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0