all day, all night, what the fuck?

Bilderna beskriver ganska mycki om torsda-freda. Igår (torsda) så kom Janika,J,A hitt och vi gjorde sånde perus saker, och pratade. Sen så följde jag&Janika hem J&A och så kom vi själv hem hitt. Och så fick vi lite "gäster" där på natten och så for di hem där halv fyra tiden på måronen och så fortsatte jag och Janika att sova. Vi har sovit me Janika 5,5h. Men ändå e man levande^^ Sen där på dagen kom J,J,A,M hitt och så had jag och Janika nästan just vaknat men jaa. Fick spring runt huse efter J,M menmenmen jag lever ennu för tillfället. Vi har äti fettomat med Janika och såntt och nu känner jag mej som ett fetto. Imr far jag till stallet där nångång på dagen me Janika. Och så e ja ensam hemma denhe natten /: hoppas he går bra, att vara ensam e int min sak!
ha he bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0