KÖRTELFEBER

jag idag, just nu.


Hmm.. jag har då körtelfeber hatar de.. Jag ork int me no extra  just nu, betyget e oxå som de nu e (fick ut det idag medeltal 7,7 = dålit) Skoldagen gick väl helt oko, gjorde ett par bus med olkkola där på jumppa timmen;) fick godis iaf! Vi var bara ut och gick. Skulle inte på alls motionera, så får se hur det går med ridningen det blir säkert nogo långsheras och såntt här i början och bara nogo lite att fara på ryggen och såntt. Inget som gör mig anfådd osv. Men till stallet ska jag och ingen eller inget kan stoppa mig! Imr e de torsdag och det betyder; geografi,tekning,kemi och modda... blääblääblääblääblää efter skolan vet jag inte vad jag gör far säkert hem eller till stan eller så lämnar jag hem hela dagen beror på mitt mående på mårgonen.. läkaren sa att jag helt normalt kan fara till skolan utan ansträngning.. ja e bara så himla trött ALL THE TIME och en av körtelfeberns symtom var extrem trötthet, fyy..

 

ha de bra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

SV: pöh pöh, klart ajg är nöjd, jag tycker alla ska vara nöja med sig själv! due dessutom ingen fläskklönt, due jätte vacker å helt normalt smal, så du ska slå in i din skalle att due smal och fin! saknar dig med tönt! <3

2012-03-08 @ 05:29:57
URL: http://photographybysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0