what u did to me was hurtful

bilder från igår kväll.

Nåjaa, igår for jag till skolan som normalt hade en helt normal skoldag som vanligt, efter skolan for jag till stan med Lilli och var där med henne tills fyra, åkte buss hem och var hemma en stund tills jag åkte med mamma och lillesyrran tilbax till stan föratt köpa ett presentkort till hm till Yousra till födelsedagpresent, efter att vi sprungit runt i stan en stund förde mamma mig till Yousra var alla andra flickorna redan väntade på att den sisat sulle komma och alla sku kuna vara tillsammans. Vi åt och dansade, sjöng och var ute och sen fotade jag lite. Mamma kom efter mig halv tio och var hemma där tio tiden, for i duschen och hade jätte dålig filis så jag for nästan genast och sov. Idag, vaknade jag halv nio föratt jag inte kunde sova mer, tittade en stund på tv och sen öppnade jag datorn och laddade alla bilder på datorn och så. Snart skall jag säkert börja städa lite och sen äta och såntt, och sen åker jag till stallet föratt spendera halva eller hela dagen där med ponnyn♥ och di andra.
ha det bra allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0